Case Study

Modernizacja sklepu Shopify i wdrożenie customowych rozwiązań dla ICEDSTUFF

Modernizacja sklepu Shopify i wdrożenie customowych rozwiązań dla ICEDSTUFF

Overview

Modernizacja sklepu Shopify i odświeżenie wizerunku dla marki biżuterii premium.

Celem projektu była kompleksowa modernizacja wizualna sklepu na platformie Shopify, mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki premium. Kluczowe założenia obejmowały wdrożenie nowego designu, poprawę doświadczeń zakupowych (UX) oraz implementację autorskich, kodowanych przez naszego programistę sekcji i funkcjonalności, które wyróżniają markę na tle konkurencji.

Klient

ICEDSTUFF

Branża

Biżuteria / Streetwear

Rok

2024

Usługi

Modernizacja i rozwój sklepu Shopify

Domena

icedstuff.pl

Overview

Modernizacja sklepu Shopify i odświeżenie wizerunku dla marki biżuterii premium.

Celem projektu była kompleksowa modernizacja wizualna sklepu na platformie Shopify, mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki premium. Kluczowe założenia obejmowały wdrożenie nowego designu, poprawę doświadczeń zakupowych (UX) oraz implementację autorskich, kodowanych przez naszego programistę sekcji i funkcjonalności, które wyróżniają markę na tle konkurencji.

Klient

ICEDSTUFF

Branża

Biżuteria / Streetwear

Rok

2024

Usługi

Modernizacja i rozwój sklepu Shopify

Domena

icedstuff.pl

Zakres prac:

  • Modernizacja i dostosowanie szablonu graficznego sklepu na platformie Shopify.

  • Wdrożenie odświeżonego designu w podejściu mobile-first, spójnego z identyfikacją wizualną marki.

  • Programowanie i implementacja customowych sekcji na stronie głównej, w tym autorskich karuzel produktowych.

  • Optymalizacja interfejsu użytkownika (UI) w celu poprawy ścieżki zakupowej i doświadczeń klienta.

  • Konfiguracja i integracja nowych funkcjonalności w ekosystemie Shopify.

Zakres prac:

  • Modernizacja i dostosowanie szablonu graficznego sklepu na platformie Shopify.

  • Wdrożenie odświeżonego designu w podejściu mobile-first, spójnego z identyfikacją wizualną marki.

  • Programowanie i implementacja customowych sekcji na stronie głównej, w tym autorskich karuzel produktowych.

  • Optymalizacja interfejsu użytkownika (UI) w celu poprawy ścieżki zakupowej i doświadczeń klienta.

  • Konfiguracja i integracja nowych funkcjonalności w ekosystemie Shopify.

Goal

Celem projektu była kompleksowa modernizacja wizualna sklepu na platformie Shopify, mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki premium. Kluczowe założenia obejmowały wdrożenie nowego designu, poprawę doświadczeń zakupowych (UX) oraz implementację autorskich, kodowanych na zamówienie sekcji i funkcjonalności, które wyróżniają markę na tle konkurencji.

Goal

Celem projektu była kompleksowa modernizacja wizualna sklepu na platformie Shopify, mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki premium. Kluczowe założenia obejmowały wdrożenie nowego designu, poprawę doświadczeń zakupowych (UX) oraz implementację autorskich, kodowanych na zamówienie sekcji i funkcjonalności, które wyróżniają markę na tle konkurencji.

Zdiagnozuj chaos w marketingu.
Zbuduj plan oparty na danych.

Zdiagnozuj chaos w marketingu.
Zbuduj plan oparty na danych.

Zdiagnozuj chaos w marketingu.
Zbuduj plan oparty na danych.